🎁 2+1 INGYENES akció 🎄 Karácsonyi kiszállítás 12.19-ig történő rendelés esetén.

Üzleti feltételek

Üzleti feltételek

  1. Általános rendelkezések

Ezek az üzleti és panaszfeltételek szabályozzák a szerződő feleknek az eladó között létrejött adásvételi szerződésből eredő jogait és kötelezettségeit, amely az Innocent Store, s.r.o., székhelye: Watsonova 1, 040 01 Košice, Szlovákia, Cégjegyzékszám: 45 905 606, bejegyezve a I. kerületi Bíróság Kereskedelmi Nyilvántartásába, szakasz: Sro Insert no. 26553 / V. (a továbbiakban: "Eladó") és a Vevő, amelynek tárgya az Eladó e-kereskedelmi weboldalán áruk adásvétele.  

Az eladó elérhetőségei: 

Innocent Store, s.r.o., székhelye: Watsonova 1, 040 01 Košice, Szlovákia, Cégjegyzékszám: 45 905 606, bejegyezve a Kassai I. kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, szakasz: Sro, ügyszám 26553 / V., adószám : 2023132419, áfa -szám: SK2023132419 

Működés: Innocent Store, s.r.o., Južná trieda 66, 040 01 Kassa, telefon: +36 1 255 0340, e-mail: szia@innocentstore.hu           

Felügyeleti szerv: Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI) SOI Felügyelőség a kassai régióban Vrátna sz. 3, 043 79 Košice 1 Termékellenőrzési és Fogyasztóvédelmi Műszaki Osztály tel. szám: 055/6220 781 faxszám: 055/6224 547 http://www.soi.sk http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi     
 

1.1.

Ezek az üzleti és panaszfeltételek, az adásvételi szerződés megkötésének napján módosítva, az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Abban az esetben, ha az eladó és a vevő írásos adásvételi szerződést köt, amelyben megállapodnak az ezen üzleti és panaszfeltételektől eltérő feltételekről, az adásvételi szerződés rendelkezései elsőbbséget élveznek ezen üzleti és panaszfeltételekkel szemben. Az így megállapodott feltételek nem lehetnek ellentétesek más jogszabályokkal (az áru visszaküldésének határidejének lerövidítése, a jótállási idő stb.)  

1.2.

E feltételek alkalmazásában a kiegészítő szerződés olyan szerződést jelent, amely alapján a vevő árut vásárol, vagy az adásvételi szerződés tárgyához kapcsolódó szolgáltatást nyújt neki, ha az árut leszállítják vagy az eladó vagy harmadik fél a megállapodásuk alapján.

1.3.

Az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi webhelyen megjelenített áruk vételára magában foglalja a hozzáadottérték-adót is a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályai által meghatározott összegben, és nem tartalmazza az áruszállítás vagy más választható szolgáltatás árát. Minden részvény a készletek kimerüléséig érvényes, kivéve, ha egy adott termékre másképp van feltüntetve. 

1.4.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa az eladó által üzemeltetett bármely elektronikus kereskedelmi webhelyen felsorolt ​​áruk árát. Az áru változása nem vonatkozik az árváltozás előtt kötött adásvételi szerződésekre, függetlenül attól, hogy az árut még nem szállították le. 

1.5.

Abban az esetben, ha az eladó nem tesz eleget a Szlovák Köztársaság vagy az Európai Közösségek alkalmazandó jogszabályaiban vagy jelen feltételekben meghatározott kötelezettségeinek, a vevő az illetékes bíróságon keresztül gyakorolhatja az eladóval szembeni jogát.

 

  1. Az adásvételi szerződés megkötésének módja

2.1.

Az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatot a vevő elküldi az eladónak az eladó weboldalán kitöltött és elküldött űrlap formájában , amely javaslatot küldött az adásvételi szerződés megkötésére, amelynek tárgya a tulajdonjog átruházása a továbbiakban: "rendelés").   

2.2.

A megrendelés elküldését követően a vevő e-mail címére automatikusan megkapja a megrendelés kézhezvételét az eladó elektronikus rendszerében (a továbbiakban: a megrendelés kézbesítésének visszaigazolása). Szükség esetén a megrendelésével kapcsolatos minden egyéb információt el lehet küldeni a vevő e-mail címére. 

2.3.

A szállítási visszaigazolás információt tartalmaz arról, hogy a megrendelést kézbesítették az eladónak, de nem elfogadja a vételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatot.

2.4.

Az eladó ezután információt küld a vevő e-mail címére arról, hogy a vevő megrendelését elfogadták-e (a továbbiakban: "megrendelés elfogadása"). A megrendelés elfogadása információkat tartalmaz az áruk nevéről és specifikációjáról, amelyek értékesítése az adásvételi szerződés tárgya, valamint az áruk és / vagy egyéb szolgáltatások áráról, a várható szállítási időről, névről valamint az áruk szállítási helyére vonatkozó információk, valamint az áruknak a vevő számára megállapított szállítási helyszínre történő szállításának bármely áráról, feltételeiről, módjáról és időpontjáról szóló információk, az eladó adatai (cégnév, székhely, azonosítószám) , a cégjegyzékben szereplő nyilvántartási szám stb.), vagy egyéb szükséges információkat. 

2.5.

Az adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy a megrendelés elfogadását elektronikus vagy írásos formában eljuttatja a vevőhöz.

2.6.

Elküldése előtt a rend, az eladó tájékoztatta a vevő a szerződéskötést megelőző tájékoztatásra vonatkozó panasz, fizetés, üzleti, szállítási és egyéb feltételek a világos, egyértelmű, érthető és pótolhatatlan módon :   

  1. a) tájékoztassa az áru fő jellemzőiről vagy a szolgáltatás jellegéről az alkalmazott kommunikációs eszközöknek megfelelő mértékben, és tájékoztassa az eladót az e-kereskedelmi katalógus oldalán,
  2. b) tájékoztatást kapott az eladó kereskedelmi nevéről és székhelyéről az eladó e-kereskedelemének megfelelő aloldalán és az Art. Ezen üzleti és panaszfeltételek 1. pontja, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók, 
  3. c) az eladó telefonszáma és egyéb adatok, amelyek fontosak a vevőnek az eladóval való kapcsolattartása szempontjából, különösen e-mail címe és faxszáma, ha tájékoztatta őket az eladó e-shopjának megfelelő oldalán. . Ezen üzleti és panaszfeltételek 1. pontja, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók, 
  4. d) az eladó címe, amelyen a vevő panaszt nyújthat be az árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, panaszt vagy egyéb panaszt nyújthat be, az Art. Ezen üzleti és panaszfeltételek 1. pontja, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók, 
  5. e) az áruk vagy szolgáltatások teljes ára, beleértve a hozzáadottérték -adót és minden egyéb adót, vagy - tekintettel az áruk vagy szolgáltatások jellegére - az árat nem lehet ésszerűen előre meghatározni, valamint annak kiszámításának módját sem szállítás, szállítás, postaköltség és egyéb költségek. és díjak, vagy ha ezeket a költségeket és díjakat nem lehet előre meghatározni, mivel a vevő köteles ezeket megfizetni, tájékoztatta az eladót a megfelelő e-kereskedelmi katalógus oldalon,
  6. f) tájékoztassa a vevőt a fizetési feltételekről, a szállítási feltételekről, az időtartamról, amelyen belül az eladó vállalja az áru leszállítását vagy a szolgáltatás nyújtását, tájékoztatást a jelen üzleti cikkekben található panaszok, sérelmek és javaslatok alkalmazására és kezelésére vonatkozó eljárásokról, valamint panasz feltételei. az eladó e-kereskedelemének megfelelő aloldala,
  7. g) információk a vevőnek az adásvételi szerződésből való elállási jogáról, a szerződésből való elállási jog gyakorlásának feltételeiről, időtartamáról és eljárásáról az Art. Ezen üzleti és panaszfeltételek közül 10, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók, 
  8. h) tájékoztatást kapott az adásvételi szerződéstől való elállási formanyomtatványnak az Art. 10 és ezen üzleti és panaszfeltételek mellékletében , amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók; az eladó a jelen szerződési feltételek és panaszok mellékletében is megadta az adásvételi szerződéstől való elállási űrlapot, amely az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán található  
  9. i) információ, hogy ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, akkor ő viseli az áru eladónak történő visszaküldésével kapcsolatos költségeket a 10. § (10) bekezdése alapján. Törvény 3. §. 102/2014 Koll. A fogyasztóvédelemről az áruk értékesítésénél vagy szolgáltatásnyújtásnál távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: törvény a távértékesítésről szóló fogyasztóvédelemről), és ha lemond az adásvételi szerződésről az áru visszaküldésének költségeiről is, amelyeket jellegéből adódóan postai úton nem lehet visszaküldeni. Ezen üzleti és panaszfeltételek közül 10, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,   
  10. j) a vevő azon kötelezettsége, hogy fizesse meg az eladónak a ténylegesen nyújtott teljesítmény árát a 10. § (2) bekezdése szerint. Törvény 5. § -ának megfelelően, ha a vevő eláll a szolgáltatási szerződéstől, miután a 4. § (1) bekezdése alapján kifejezett hozzájárulását adta az eladónak. Törvény 6. § -ában foglaltaknak megfelelően, a távértékesítésről szóló fogyasztóvédelemről szóló törvény 6. § -ában foglaltak szerint. Ezen üzleti és panaszfeltételek közül 10, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,   
  11. k) azokról a körülményekről, amelyek esetén a vevő elveszíti a szerződésből való elállási jogát, amint azt a Kbt. Ezen üzleti és panaszfeltételek közül 10, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók, 
  12. l) az eladónak az áruk vagy szolgáltatások hiányosságai iránti felelősségére vonatkozó utasításokról a (2) bekezdés szerint. 622. és 623. § -a tájékoztatott a Ptk. Ezen üzleti és panaszfeltételek 8. pontja, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,  
  13. m) a gyártó vagy az eladó által a (7) bekezdésben leírtaknál szigorúbb elveknek megfelelően biztosított garancia megléte és részletei. A Polgári Törvénykönyv 502. §-a, ha azt a gyártó vagy az eladó megadta, valamint az áruk vagy szolgáltatások eladása után a vevőnek nyújtott segítség és szolgáltatások meglétére és feltételeire vonatkozó információk , ha az ilyen segítséget a megfelelő e- kereskedelmi katalógus oldala az eladó és Art. Ezen üzleti és panaszfeltételek 9. pontja, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,  
  14. n) a vonatkozó magatartási kódexek megléte, amelyeknek az eladó kötelezettséget vállalt, valamint a vásárló megismerkedhet velük, vagy megfogalmazhatja azokat az eladó e-kereskedelmi katalógus oldalán,
  15. o) határozott idejű szerződés esetén a szerződés időtartama; határozatlan időre kötött szerződés vagy olyan szerződés esetén, amelynek érvényessége automatikusan meghosszabbodik, az eladó vonatkozó e-kereskedelmi katalógus oldalán is tájékoztatta a szerződés felmondásának feltételeiről, valamint feltételek és feltételek, amelyek az eladó elektronikus üzletének megfelelő aloldalán találhatók, 
  16. p) a vevőnek az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek minimális időtartama, ha az adásvételi szerződés ilyen kötelezettséget ró a vevőre az eladó vonatkozó e-kereskedelmi katalógus oldalán, valamint a jelen feltételekben, amelyek a vonatkozó az eladó e-kereskedelmének aloldala,
  17. q) a vevő fizetési kötelezettségét előleg vagy egyéb pénzügyi biztonsági kérésére az eladó és a feltételeket, amelyek vonatkoznak a rendelkezés, ha az adásvételi szerződés magában foglalja az ilyen kötelezettség a vevő az érintett e-kereskedelem katalógus oldal a az eladó és jelen szerződési feltételek, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,   
  18. r) a funkcionalitásról, beleértve az elektronikus tartalom biztosítására vonatkozó műszaki védelmi intézkedéseket, adott esetben tájékoztassa az eladó e-kereskedelemének megfelelő katalógusoldalán, valamint az üzleti és panaszfeltételekben, amelyek a weboldal megfelelő aloldalán találhatók. az eladó e-kereskedelme,
  19. s) az elektronikus tartalom kompatibilitása azokkal a hardverekkel és szoftverekkel, amelyekről az Eladó tud vagy ésszerűen feltételezi, hogy tudni fogja, adott esetben tájékoztatta az Eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán, valamint a jelen Általános Szerződési Feltételekben, az eladó elektronikus kereskedelem vonatkozó aloldalán,
  20. t) a peren kívüli vitarendezés lehetőségét és feltételeit az alternatív vitarendezési rendszeren keresztül, ha az eladó vállalta, hogy használja ezt a rendszert az eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán, valamint a jelen feltételekben, az eladó e-kereskedelemének megfelelő aloldalán találhatók,
  21. u) az adásvételi szerződés megkötéséhez szükséges intézkedésekről, a szükséges intézkedések leírásával ezekben az üzleti és panaszfeltételekben, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,
  22. v) hogy az adásvételi szerződést elektronikus formában tároljuk az eladónál, és a vevő rendelkezésére áll, miután a vevő írásban kéri azt az eladó vonatkozó e-kereskedelmi katalógus oldalán, valamint a jelen Általános Szerződési Feltételekben, amelyek a az eladó üzleti vállalkozásának megfelelő aloldala,
  23. w) hogy a szerződés megkötéséhez felajánlott nyelv a szlovák nyelv, amely az eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán, valamint ezekben az üzleti és panaszfeltételekben található, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók. 

2.7.

Ha az eladó nem teljesítette a 2.6. Pont szerinti kiegészítő díjak vagy egyéb költségek megfizetésére vonatkozó tájékoztatási kötelezettségét. e) betű ezen üzleti és reklamációs feltételek, vagy az áru visszaküldésének költségei a 2.6. levél i) ezeknek az üzleti és a panasz feltételek, a vevő nem köteles megfizetni ezeket a kiegészítő költségeket vagy díjakat.    

 

  1. Az eladó jogai és kötelezettségei

3.1.

Az eladó köteles:

  1. a) az elfogadással visszaigazolt megrendelés alapján az árut a vevőnek a megbeszélt mennyiségben, minőségben és időben szállítja, és csomagolja vagy szállításra felszereli a megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon,
  2. b) biztosítja, hogy a leszállított áruk megfeleljenek a Szlovák Köztársaság érvényes jogszabályainak,
  3. c) közvetlenül az adásvételi szerződés megkötése után, de legkésőbb az áru leszállításával együtt tartós adathordozón, például e-mailben, igazolja a vevőt az adásvételi szerződés megkötéséről. A tanúsítványnak tartalmaznia kell a 2.6. Pontban említett összes információt. beleértve az adásvételi szerződéstől való elállási űrlapot.  
  4. d) legkésőbb az áruval együtt írásban vagy elektronikus formában adja át a vevőnek az áru átvételéhez és használatához szükséges összes dokumentumot és az érvényes szlovák jogszabályok által előírt egyéb dokumentumokat (utasítások szlovák nyelven, garancialevél, szállítólevél, adó dokumentum).

3.2.

Az eladónak joga van ahhoz, hogy a szállított árukért a vételárat a vevőtől megfelelően és időben fizesse ki.

3.3.

Ha a készlet eladása vagy az áruk elérhetetlensége miatt az eladó nem tudja leszállítani az árut a vevőnek az adásvételi szerződésben megállapított vagy a jelen feltételekben meghatározott időn belül, vagy a megbeszélt vételáron, akkor az eladó köteles hogy a vevőnek helyettesítő teljesítményt kínáljon, vagy visszavonja a megrendelést). A vevő e-mailben elállhat az adásvételi szerződéstől vagy törölheti a megrendelést. Abban az esetben, ha a vevő a vételárat vagy annak egy részét már kifizette, az eladó az e-mail kézbesítésének napjától számított 14 napon belül visszaküldi a már kifizetett vételárat vagy annak visszavonását, vagy. a megrendelés visszavonása a vevőnek az általa kijelölt számlán, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg. Ha a vevő nem fogadja el az eladó által kínált csereteljesítményt, vagy ésszerű időn belül eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, és ha a vevő már kifizette a vételárat vagy annak egy részét, az eladó köteles visszaadni a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét. az adásvételi szerződéstől való elállások kézhezvételétől számított 14 napon belül a vevőnek.    

 

  1. A vevő jogai és kötelezettségei

4.1.

A vevőt az eladó tájékoztatta arról, hogy a megrendelés része az ár megfizetésének kötelezettsége.

4.2.

A vevő köteles:

  1. a) átveszi a megrendelt és leszállított árut,
  2. b) fizesse meg az eladónak a megbeszélt vételárat a megbeszélt határidőn belül, beleértve az áruk szállítási költségét is,
  3. c) a szállítólevélen erősítse meg az áru átvételét aláírásával vagy az általa felhatalmazott személy aláírásával.

4.3.

A vevőnek joga van az árut a felek által megállapított mennyiségben, minőségben, időpontban és helyen szállítani.

 

  1. Szállítási és fizetési feltételek

5.1.

Az áruk szokásos elérhetőségét a feladásuk dátumával minden terméknél feltüntetik az e-kereskedelmi webhelyen.

5.2.

Ha az eladó és a vevő az adásvételi szerződésben másként nem állapodott meg, az eladó köteles a terméket azonnal, de legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül a vevőnek leszállítani . Ha az eladó nem teljesítette az áru leszállítására vonatkozó kötelezettségét az első mondat alatti határidőn belül, a vevő felkéri őt, hogy az általa biztosított további ésszerű határidőn belül szállítsa le a terméket. Ha az eladó még ezen ésszerű határidőn belül sem szállítja le a terméket, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.  

5.3.

Az eladó jogosult meghívni a vevőt az áru átvételére még az adásvételi szerződésben megállapított szállítási határidő lejárta előtt.

5.4.

Előfordulhat, hogy az áruk színes kijelzője nem egyezik pontosan a tényleges színárnyalatokkal, mivel a vevő ténylegesen érzékeli azokat . A színárnyalatok megjelenítése többek között a kijelző monitor minőségétől függ, ill. más megjelenítő eszközt használtak.       

5.5.

A vevő köteles átvenni az árut azon a helyen, amely az eladó vagy képviselője, aki az áru leszállítására jogosult, és a vevő az adásvételi szerződésben, vagy más módon, az áru leszállítását megelőző időben állapodott meg (a továbbiakban: Hely). A vevő köteles átvenni az árut abban az időtartományban, amely az eladó vagy képviselője, aki jogosult az áru leszállítására, és a vevő az adásvételi szerződésben, vagy más módon az áru leszállítását megelőző időben állapodott meg (a továbbiakban: Időtartomány) ).  

5.6.

Ha az eladó az árut a vevőnek a helyszínre és a megadott időn belül szállítja, a vevő köteles személyesen átvenni az árut, vagy gondoskodni arról, hogy az árut az áru átvételének hiánya esetén felhatalmazott személy vegye át. és aláír egy jegyzőkönyvet a vételár megfizetéséről, valamint az áruk szállításáról és leszállításáról. Az áru átvételére feljogosított harmadik fél köteles az eladónak benyújtani a megrendelés elfogadásának másolatát. Az árut kézbesítettnek és átvettnek kell tekinteni az áru vevőnek történő átadásának időpontjában. Az áru Vevőnek történő leszállítása azt jelenti, hogy az árut a Helyre szállítják, a Vevő vagy a Vevő által felhatalmazott harmadik személy átveszi, és a vételár megfizetéséről, valamint az Áruk Vevő általi leszállításáról és szállításáról szóló jegyzőkönyvet aláírja, ill. a Vevő által felhatalmazott harmadik fél.   

5.7.

Ha szükség van az áruk kiszállításának megismétlésére a vásárlónak a Webhelyen és az időintervallumban való távolléte miatt, vagy ha a vevő az időtartomány haszontalan lejárta után 7 napon belül előzetes írásbeli elállása nélkül eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó jogosult kártérítésre az áru sikertelen szállításának webhelyre történő kísérletének tényleges költsége.

5.8.

A vevő jogosult a szállítmányt, azaz az árut és csomagolását a szállítás után azonnal megvizsgálni az eladó képviselőjének jelenlétében. Az áru hiányosságának megállapítása és / vagy abban az esetben, ha a szállítás nem teljes körű (kisebb darabszám vagy hiányzó megrendelt áru) esetén az eladó képviselője köteles engedélyezni a vevő számára, hogy nyilvántartást készítsen a termékről. a hiba mértéke és jellege. Az eladónak kézbesített ilyen nyilvántartás alapján a vevő utólag megtagadhatja a leszállított áru hibás átvételét, vagy megerősítheti a hibás áru leszállítását, és ezt követően az Art. Ezen üzleti és panaszfeltételek 8. pontja alapján panaszt nyújthat be az áruval kapcsolatban az eladóval vagy kijelölt személlyel. Abban az esetben, ha a vevő megtagadja a szállított áru hibás átvételét, az áru visszaküldésének az eladónak minden szándékosan felmerült költsége az eladót terheli.     

5.9.

A vevő jogosult arra az esetre, ha az eladó nem szállítja el az árut az 5.2. Pontban meghatározott határidőn belül. pontjában foglaltak szerint eláll az adásvételi szerződéstől, és az eladó köteles a vételár már kifizetett részét a vevőnek a vásárlási szerződés elállásának kézhezvételétől számított 14 napon belül készpénzmentes átutalással visszaküldeni a vevő bankszámlájára. a vásárló. 

 

  1. Vételár

6.1.

Az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződésben megállapított áruk vételárát a megrendelés elfogadása tartalmazza (a továbbiakban: "vételár"). Ha a megrendelés kézbesítési visszaigazolásában feltüntetett vételár magasabb, mint az azonos áruk ára, amelyet az e-kereskedelmi ajánlatban a megrendelés vevőnek történő elküldésekor feltüntettek, az eladó elektronikus üzenetet küld a vevőnek, amelyben tájékoztatja a új vételár más összegben. új adásvételi szerződés, amelyet a vevőnek kifejezetten meg kell erősítenie e-mailben vagy írásban az adásvételi szerződés érvényes megkötése érdekében. 

6.2.

A vevő köteles készpénzben megfizetni az eladónak a vételárat, beleértve az áruk szállítási költségét is. fizetési kártya személyes átvételhez, utánvéttel az áru leszállításának helyén, készpénzmentes átutalás az eladó megrendelés elfogadásában megadott számlájára vagy az eladó weboldalára az áru átvétele előtt, fizetési kártya a fizetési portálon vagy készpénz nélkül PayPal -on keresztül. 

6.3.

Abban az esetben, ha a vevő készpénzes átutalással fizeti meg az eladónak a vételárat, a fizetés napja az a nap, amikor a teljes vételárat jóváírták az eladó számláján.

6.4.

A vevő köteles megfizetni az eladónak a megállapodás szerinti áru vételárát az adásvételi szerződésben meghatározott határidőn belül, de legkésőbb az áru átvételekor.

6.5.

Abban az esetben, ha a Vevő nem fizeti meg az Eladónak a teljes vételárat az áru Weboldalra történő szállításának időpontjáig, és a felek nem állapodtak meg abban, hogy a vételárat részletekben fizessék meg, az Eladó jogosult megtagadni a szállítást a a vásárló.

6.6.

Az áru beszerelésével és szállításával kapcsolatos költségeket a vételár nem tartalmazza, és az eladó nem köteles ezeket a szolgáltatásokat nyújtani a vevőnek.

 

  1. A tulajdonjog megszerzése és az áruk károsodásának kockázatának átruházása

7.1.

Azáltal, hogy az árut a megbeszélt helyre, a tulajdonjogát a áru áthalad a vevőnek. Olyan vevő, aki nem felel meg a fogyasztónak a (1) bekezdésben meghatározott meghatározásához . Törvény 2. § a) pontja. 250/2007 Koll. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács sz. 372/1990 Koll. a Bűncselekményekről, módosítva (a továbbiakban: "Törvény"), az áru tulajdonjogát csak az áru teljes vételárának teljes kifizetése után szerezi meg.               

7.2.

Az áruk sérülésének kockázata akkor hárul a vevőre, amikor a vevő vagy a vevő által felhatalmazott harmadik személy átveszi az árut az eladótól vagy az áru szállítására feljogosított képviselőjétől, vagy ha ezt nem teszi meg időben. , abban az időben, amikor az eladó megengedi a vevőnek, hogy rendelkezzen az áruval, és a vevő nem veszi át. 

 

  1. Panasztételi eljárás (felelősség a hibákért, jótállás, panaszok)

8.1.

Eltávolítható hiba esetén a vevőnek joga van azt ingyenesen, időben és megfelelően eltávolítani. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni. 

8.2.

A vevő a hiba orvoslása helyett kérheti az áru cseréjét, vagy ha a hiba csak az áru egy részét érinti, az alkatrész cseréjét, ha az eladónak nem keletkeznek aránytalan költségek az áruk miatt vagy a hiba súlyossága.

8.3.

A hiba kiküszöbölése helyett az eladó a hibás árut mindig tökéletesre cserélheti, ha ez nem okoz komoly nehézségeket a vevő számára.

8.4.

Az áru olyan hibája esetén, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza, hogy az árut hibátlanul rendeltetésszerűen használják, a vevőnek joga van az árut kicserélni, vagy elállni az adásvételi szerződéstől. Ugyanez a jog illeti meg a vevőt a kijavítható hibák esetén, de ha a vevő a hiba javítás utáni megismétlődése vagy nagyobb számú hibája miatt nem tudja megfelelően használni az árut. 

8.5.

Egyéb javíthatatlan hibák esetén a vevő jogosult kedvezményre az áruk árából.

8.6.

Az eladó tájékoztatta a vevőt jogairól, amelyek a stat. § -ának 622. § -a (8.1. - 8.3. Pontjai. Ezen üzleti és panaszfeltételek) és az Art. A Polgári Törvénykönyv 623. §-a (8.4.-8.5. Pont. Ezen üzleti és panaszfeltételek) azáltal, hogy ezeket az üzleti és panaszfeltételeket az eladó e-shopjának megfelelő aloldalára helyezi, és a vevőnek lehetősége volt elolvasni azokat a megrendelés elküldése előtt .  

8.7.

Az eladó a Szlovák Köztársaság vonatkozó előírásainak megfelelően felelős az áru hibáiért, a vevő pedig köteles panaszt benyújtani az eladóhoz vagy kijelölt személyhez. A garanciális és garanciális időszak utáni szervizelésre kijelölt személyekre és szervizpontokra vonatkozó információk a jótállási jegy hátoldalán találhatók, vagy az eladó kérésre telefonon vagy e-mailben adja meg a vevőnek. 

8.8.

A panaszok kezelésére az eladó érvényes panaszkezelési eljárása az irányadó, azaz az Art. Ezen üzleti és panaszfeltételek 8. pontja. A vevő megfelelően ismerte a panasztételi eljárást, és tájékoztatást kapott az áru igénylésének feltételeiről és módjáról, ideértve a követelések benyújtásának helyét is, valamint a jótállási javítások elvégzését az Art. 18. § (2) bekezdés Törvény 1. sz. 250/2007 Z. tól. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács sz. 372/1990 Koll. az adásvételi szerződés megkötése előtti időszakban módosított (a továbbiakban: „Törvény”) szabálysértésekről, azáltal, hogy ezeket az üzleti és panaszfeltételeket az eladó e-shopjának megfelelő aloldalára helyezte, és a vevőnek lehetősége volt elolvasni azokat a küldés előtt a megrendelés.         

8.9.

A panasztételi eljárás azokra az árukra vonatkozik, amelyeket a vevő az eladótól vásárolt, e-shop formájában az eladó e-shop weboldalán.

8.10.

A jótállási időszak alatt a vevőnek joga van az eladótól követelni az eladótól vásárolt áruk hibáit, amelyekért a gyártó, szállító vagy eladó felelős.   

8.11.


Ha az áru hibákat mutat, a vevőnek joga van panaszt benyújtani az eladó telephelyén az Art. 18. § (2) bekezdés Törvény 2. pontja szerint az árut az eladó telephelyére szállítja, és az eladónak nyilatkozatot ad a vevőnek a 8.1. 8.5 -ig. ezen üzleti és panaszfeltételekről (a továbbiakban: „Panaszbejelentés”), például kitöltött panaszűrlap formájában, amely az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán található. Az eladó azt javasolja, hogy biztosítsa az árut, amikor panaszt küld. Az eladó nem fogad el utánvéttel készpénzt. A Vevő köteles a Panaszbejelentésben minden szükséges információt igazan közölni, különös tekintettel az áru hibájának típusára és mértékére. a vevőnek meg kell adnia azt is, hogy a (2) bekezdésből eredő jogainak közül melyik. A Polgári Törvénykönyv 622. és 633. § -a alkalmazandó. A vevőnek joga van panaszt benyújtani az áru gyártója által a garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személyhez (a továbbiakban: "kijelölt személy"). A kijelölt személyek listája megtalálható a jótállási jegyben, vagy az eladó kérésére elküldi a vevőnek.            

8.12.

Az eladónak szállítható árukra vonatkozó panasztételi eljárás azon a napon kezdődik, amikor a következő feltételek együttesen teljesülnek: a) a panaszbejelentés kézbesítése az eladóhoz, b) a követelt áru szállítása a vevőtől az eladóhoz vagy kijelölt személy, c) hozzáférési kódok, jelszavak stb. kézbesítése az igényelt árukhoz az eladónak, ha ezek az adatok szükségesek a panasz megfelelő kezeléséhez; 

8.13.

Ha a panasz tárgya olyan áru, amelyet nem lehet objektíven szállítani az eladónak, vagy amely tartósan telepítve van, akkor a vevő a 8.12. A) pontban foglalt feltételek teljesítése mellett. a) és c) pontjában említett panasz és üzleti feltételek alapján köteles minden szükséges együttműködést biztosítani a követelt áru eladó vagy az eladó által kijelölt harmadik fél általi ellenőrzéséhez. A panasztételi eljárás azokra az árukra vonatkozik, amelyeket nem lehet objektíven szállítani az eladónak, vagy amelyeket véglegesen felszerelnek, azon a napon kezdődik, amikor az árut az első mondatnak megfelelően megvizsgálták. Ha azonban az Eladó vagy az általa kijelölt harmadik fél - a Vevő által biztosított szükséges együttműködés ellenére - nem biztosítja az ellenőrzést ésszerű időn belül, de legkésőbb a Közlemény Eladó részére történő kézbesítésétől számított 10 napon belül, a panaszkezelési eljárás a hirdetmény Eladó részére történő kézbesítésének napján kezdődik.    

8.14.

Az eladó vagy kijelölt személy az eladó által választott megfelelő formában, például e-mailben vagy írásban igazolást küld a vevőnek az árukra vonatkozó igényéről , amelyben köteles pontosan feltüntetni a állítja az áru hibáit, és ismét tájékoztatja a fogyasztót a 8.1. pont szerinti jogairól. 8.3 -ig. ezen üzleti és panaszfeltételek (Ptk. 622. § -ának rendelkezései), valamint a 8.4. 8.5 -ig. ezen üzleti és panaszfeltételekről (a Ptk. 623. § -ának rendelkezései). Ha a panaszt távolsági kommunikáció útján nyújtják be, az eladó köteles haladéktalanul eljuttatni a vevőnek a panasz megerősítését; ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panasz igazolásával együtt kell kézbesíteni; A követelés megerősítését nem kell benyújtani, ha a vevőnek lehetősége van más módon bizonyítani a követelést.        

8.15.

A vevő jogosult eldönteni, hogy mely jogaival összhangban az Art. 622. § és par. 623. § -a vonatkozik a Polgári Törvénykönyvre, és ezzel egyidejűleg köteles haladéktalanul tájékoztatni döntéséről az eladót. A vevő döntése alapján melyik joga van az Art. 622. § és par. A Polgári Törvénykönyv 623. § -át az eladó vagy a panaszok kezelésének módjának meghatározására kötelezett kijelölt személy köteles alkalmazni az Art. Törvény 2. § m) pontja haladéktalanul, bonyolultabb esetekben a panasztételi eljárás kezdetétől számított 3 napon belül , indokolt esetben, különösen akkor, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges legkésőbb 30 napon belül a panasztételi eljárás napján. A panasz kezelésének módjának meghatározása után az eladó vagy a kijelölt személy haladéktalanul kezeli a panaszt, indokolt esetben a panasz később is megoldható. A panasz rendezése azonban nem tarthat tovább a panasz benyújtásától számított 30 napnál. A panasz hiábavaló rendezésére rendelkezésre álló határidő lejárta után a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy joga van az árut új árura cserélni.           

8.16.

Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított első 12 hónapon belül igényt nyújtott be az árura, az eladó az igényt elutasítással kezelheti, csak szakértői vélemény vagy felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy véleménye alapján vagy egy kijelölt személy véleménye (a továbbiakban: az áruk szakértői értékelése). A szakmai értékelés eredményétől függetlenül az eladó nem követelheti meg a vevőtől, hogy fizesse meg az áru szakmai értékelésének költségeit vagy az áru szakmai értékelésével kapcsolatos egyéb költségeket. 

8.17.

Ha a vevő 12 hónappal az adásvételi szerződés megkötése után termékpanaszt nyújtott be, és az eladó azt elutasította, a panaszt kezelő személy köteles a panaszkezelési dokumentumban feltüntetni, hogy a vevő kiküldheti az árut szakmai értékelésre. . Ha a vevő az árut szakértői értékelésre küldi a panasz kezeléséről szóló dokumentumban meghatározott kijelölt személynek, az áru szakértői értékelésének költségeit, valamint az összes kapcsolódó, szándékosan felmerült költséget az eladó viseli. a szakértői értékelés eredményéről. Ha a vevő szakmai értékeléssel bizonyítja az eladó felelősségét az áru állítólagos hibájáért, ismét panaszt nyújthat be; a jótállási idő nem jár le az áru szakmai értékelése során. Az eladó köteles megtéríteni a vevőnek az újbóli panasz benyújtásától számított 14 napon belül az áru szakmai értékelésével kapcsolatban felmerült összes költséget, valamint az ezzel kapcsolatos, szándékosan felmerült költségeket. Az újra benyújtott igény nem utasítható el.     

8.18.

A jótállás nem terjed ki azokra a hibákra, amelyeket az eladó értesített a vevőről a szerződés megkötésekor, vagy amelyekről - tekintettel az adásvételi szerződés megkötésének körülményeire - tudnia kellett.

8.19.

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a hibás árut kicserélje más tökéletes, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező árura, ha ez nem okoz komoly nehézségeket a vevő számára.

8.20.

Az eladó nem vállal felelősséget az áru hibáiért:

  1. a) ha a vevő az áru jótállási időszakának végéig nem élt az eladó felelősségével kapcsolatos jogával kapcsolatban,
  2. b) ha az áru hibája a vevő által okozott mechanikai sérülés,
  3. c) ha az áru hibáját az áru olyan körülmények közötti használata okozta, amelyek nem felelnek meg azok intenzitásának, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak az áru természetes környezetére,
  4. d) ha az áru hibáját az áru nem megfelelő kezelése, szervizelése vagy az elhanyagolás okozta,
  5. e) ha az áru meghibásodását az áru túlzott terhelés vagy használat okozta károsodása okozta, amely megsértette a dokumentációban meghatározott feltételeket vagy az áru rendes használatának általános elveit,
  6. f) ha az áru meghibásodását elkerülhetetlen és / vagy előre nem látható események okozták,
  7. g) ha az áru hibáját az áru véletlen megsemmisülésből és véletlenszerű romlásból származó károsodása okozta,
  8. h) ha az áru hibáját szakszerűtlen beavatkozás, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság vagy más vis maior beavatkozás okozta,

(i) ha az áru meghibásodását illetéktelen személy okozta az áru beavatkozásából. Ha a szállítás nem teljes, ill. nyilvánvaló hibák esetén a vevő meghatározhatja az áruszállításra vonatkozó szállítmányok ellenőrzését, és amely értesítette a képviselőt, az Eladót az 5.9. szakasznak megfelelően, az ilyen jellegű panaszokat csak akkor fogadjuk el, ha a vevő bizonyítja, hogy a kért áru hibák a vevő általi átvételkor. 

   

8.21.

Az eladó köteles a panaszt kezelni és a panaszkezelési eljárást az alábbi módok valamelyikével megszüntetni:

  1. a) a javított áru átadásával,
  2. b) árucsere,
  3. c) az áru vételárának visszatérítése,
  4. d) ésszerű kedvezmény fizetése az áruk árából,
  5. e) írásos felhívás az eladó által meghatározott teljesítmény átvételére,
  6. f) az árukra vonatkozó követelés indokolt elutasításával.

8.22.

Az eladó köteles a panasz kezelésének meghatározásának módjáról és a panasz kezeléséről szóló írásbeli dokumentumot kiadni a vevőnek legkésőbb a panasz időpontjától számított 30 napon belül személyesen, postai úton, futárral vagy kézbesítési szolgáltatással szolgáltató. Az eladó a panaszkezelés eredményéről haladéktalanul értesíti a vevőt a panaszkezelési eljárás befejezése után telefonon vagy e-mailben, és egyidejűleg együtt lesz az áruval, ill. a panaszkezelés igazolása e-mailben.  

8.23.

A jótállási idő az áru leszállításától számított 24 hónap, kivéve, ha különleges esetekben más garanciális időszakot írnak elő. A szállított sporttáplálkozási termékek , az ajándékkosarakban lévő élelmiszerek és az állati takarmányok minimális eltarthatósága több mint 2 hónap a lejárati dátum előtt, rövidebb lejárati idő esetén az eladó telefonon vagy e-mailben felveszi a kapcsolatot a vevővel, és a szállítmány csak a vevő hozzájárulásával küldik el.    

8.24.

A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt a vevő az áru garanciális javítása miatt nem használhatta az árut.

8.25.

Ha árut cserélnek egy másikra, a vevő dokumentumot kap az áruk cseréjéről, és minden egyéb panaszt az adásvételi szerződés és a jelen panaszokmány alapján kell alkalmazni. Az áru új árura történő cseréje esetén a jótállási idő az új áru átvételétől kezdődik, de csak az új árura. 

8.26.

A javítható hiba tekintetében a panaszt a vevő döntése alapján rendezik a 8.15. Pont szerint. ezeket a panaszokat és üzleti feltételeket az alábbiak szerint: 

  1. a) az eladó biztosítja a hiba orvoslását; vagy
  2. b) az eladó kicseréli a hibás árut.

8.27.

Javítható hiba esetén a vevő nem határozhat azonnal a 8.15. ezen panasz és üzleti feltételek közül, a panasz kezelésének módját, az eladó a panaszt a hiba kiküszöbölésével fogja kezelni. 

8.28.

Abban az esetben, ha a hiba nem orvosolható, vagy egyetlen ismétlődő kijavítható hiba, vagy számos különböző kijavítható hiba van, amelyek megakadályozzák az áru hibátlan rendeltetésszerű használatát, az eladó a vevő 8.15. ezen panasz és üzleti feltételek közül a panasz a következő:  

  1. a) áruk cseréjével más, azonos vagy jobb műszaki teljesítményű funkcionális javakra; vagy
  2. b) abban az esetben, ha az eladó nem tudja kicserélni az árut másra, a panaszt az áru vételárának visszatérítésével rendezi.

 

8.29.

A panaszkezelés csak a reklamációs értesítésben és az áruigény 8.14. Pont szerinti megerősítésében meghatározott hibákra vonatkozik. ezeket a panasz- és üzleti feltételeket. 

8.30.

A panasz szempontjából többször is ismétlődő orvosolható hibának minősül egy orvosolható hiba több mint kétszeres előfordulása.

8.31.

A panasz szempontjából több, mint három különböző orvosolható hiba egyidejű előfordulása tekinthető nagyobb számú különböző orvosolható hibának.

8.32.

A vevőnek joga van arra, hogy az áru hibája iránti igényével éljen, miután gyakorolta jogát, és kérte az eladót, hogy távolítsa el az áru hibáját a 8.1. Pont szerint. ezen panasz és üzleti feltételek felhasználása után, és a panasz eredményétől függetlenül, az ugyanazon egyedi hiba (nem azonos jellegű hiba) panaszának újbóli kérelme elutasításra kerül.   

8.33.

Rendelkezéseit. Ezen panasz- és üzleti feltételek 8. pontja nem vonatkozik kifejezetten azokra a szervezetekre, amelyek nem felelnek meg a fogyasztónak az Art. Törvény 2. § a) pontja.   

8.34.

Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az eladó kezelte panaszát, vagy ha úgy ítéli meg, hogy az eladó megsértette jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni jogorvoslatért. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre negatívan válaszol, vagy a feladásától számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak joga van indítványt benyújtani vitája alternatív megoldásának kezdeményezésére a Törvény 12. §. 391/2015 Koll. a fogyasztói viták alternatív rendezéséről és egyes törvények módosításáról. Az Innocent Store, sro eladóval folytatott fogyasztói viták alternatív rendezésének tárgya a Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Bajkalská 21 / A, POBox č.29, 827 99 Bratislava vagy más fenntartott, felhatalmazott jogi személy, amely szerepel a fenntartott alternatív vitarendezési szervezetek listájában. a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma (a lista elérhető a http://www.mhsr.sk címen); a fogyasztónak joga van eldönteni, hogy ezen alternatív vitarendezési szervezetek közül melyikhez fordul. A fogyasztó alternatív vitarendezési javaslat benyújtására használhatja a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen elérhető online vitarendezési platformot.        

 

  1. Személyes adatok és azok védelme

9.1.

A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő köteles az eladó nevét és vezetéknevét, állandó lakcímét, beleértve az irányítószámot, telefonszámot és e-mail címet, a megfelelő felszerelés és a szállítás érdekében bejelenteni. rendelés.

9.2.

A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő köteles közölni az eladóval cégnevét, székhelyét, beleértve az irányítószámot, azonosító számot, áfa -számot (ha van hozzárendelve), telefonszámot a megfelelő felszerelés és a megrendelés kézbesítése érdekében, ha jogi személyről van szó. és e-mail címét.   

9.3.

Az online áruházban regisztrált vásárló bármikor ellenőrizheti és módosíthatja a megadott személyes adatokat, valamint törölheti regisztrációját, miután bejelentkezett az e-shop weboldalára a "Saját fiók" részben.

9.4.

Az eladó ezúton értesíti a vevőt, hogy az Art. 6. cikk (1) bekezdés a) pont b) Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) az egyének személyes adatok feldolgozása során történő védelméről és az ilyen adatok szabad mozgásáról és hatályon kívül helyezve a 95 /46 / EK irányelvet (általános adatvédelmi rendelet) (a továbbiakban: „rendelet”), az eladó, mint információs rendszer -üzemeltető, az ő hozzájárulása nélkül kezeli a vevő személyes adatait az adásvételi szerződés megkötésének folyamatában, az érintettet, mivel a vevő személyes adatainak feldolgozását az eladó hajtja végre teljesítés céljából az adásvételi szerződésből, amelyben a vevő az egyik félként jár el.  

9.5.

Értelmében az Art. 6 par. 1 betű f) Az eladó megrendelheti a megrendelt áru leszállítását, ill. szolgáltatásokat a vevőnek, jogos érdek alapján, hogy a vevő személyes adatait közvetlen marketing céljából is feldolgozza, és a vevő e-mail címére információt küldjön a kínált áruk új termékeiről, kedvezményeiről és promócióiról, ill. . szolgáltatásokat.     

9.6.

Az Eladó vállalja, hogy a Vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai szerint kezeli és kezeli.

9.7.

Az eladó kijelenti, hogy az Art. 5 (1) (a) a) a písm. b) pontja értelmében a vevő személyes adatait kizárólag a jelen üzleti és panaszfeltételekben meghatározott célból szerezzük be.   

9.8.

Az Eladó kijelenti, hogy a jelen feltételekben és panaszokban megjelölt céloktól eltérő célokra mindig megfelelő jogalapon külön megkapja a Vevő személyes adatait, és egyúttal biztosítja, hogy ezeket a személyes adatokat kizárólag a a gyűjtés céljának megfelelő módon. és nem kapcsolja össze azokat más, vagy az adásvételi szerződés teljesítése céljából szerzett személyes adatokkal.

9.9.

A megrendelés elküldése előtt a vevőt meg kell kérni, hogy a megrendelés elküldése előtt a négyzet bejelölésével erősítse meg, hogy az eladó kellő, érthető és pótolhatatlan módon értesítette őt: a) azonosító adatai, amelyek fel vannak sorolva az Art. 1. ezen üzleti és panaszfeltételek, amelyek igazolják az eladó személyazonosságát, b) az eladó elérhetőségei, ill. a felelős eladó, c) a személyes adatok feldolgozásának célja, amely az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés megkötése, jogalapja a személyes adatok kezelésének, d) az adásvételi szerződés céljaira kért személyes adatok és megfelelő berendezések és szolgáltatási megrendelések esetén a vevő köteles gondoskodni, e) ha a feldolgozás az Art. 6. cikk (1) bekezdés a) pont f) az, hogy az eladó jogos érdeke a közvetlen marketing, f) egy harmadik fél azonosító adatai, vagyis az a társaság, amely a megrendelt árut a vevőnek szállítja. más címzettek azonosító adatai vagy a személyes adatok címzettjeinek kategóriái, ha vannak ilyenek, g) a személyes adatok megőrzésének időtartama, ill. meghatározásának kritériumai, 
  
  
 
 
   
  
 
 

9.10.

Az Eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően dolgozza fel, és olyan módon jár el, amely nem mond ellent a Rendeletnek vagy más általánosan kötelező jogi szabályozásnak, és nem is kerüli meg azokat.

9.11.

A Rendeletnek megfelelően az Eladó a következő információkat szolgáltatja a Vevőnek, akinek adatait kezeli: a) az Eladó és adott esetben az Eladó képviselőjének személyazonossága és elérhetősége, b) bármely felelős személy elérhetősége, c) ) feldolgozási célok, amelyekre a személyes adatokat szánják; az adatkezelés jogalapja, d) ha az adatkezelés az Art. 6 par. 1 levél f) jogszerű érdekének érvényesítéséhez az eladó által vagy harmadik fél e) áramkör címzettek vagy a címzettek kategóriái, a személyes adatok esetleges f) Szükség esetén, az információ, hogy az eladó szándéka, hogy a személyes adatok harmadik ország vagy nemzetközi szervezet, g) a személyes adatok megőrzési ideje, ill. annak meghatározásának kritériumai, h) megvan -e a joga annak, hogy megköveteljék az eladótól a személyes adataihoz való hozzáférést, valamint a helyesbítéshez, törléshez vagy a feldolgozás korlátozásához való jog, vagy a feldolgozás elleni tiltakozás joga, valamint az adatok hordozhatóságához való jog, i) a jogot, hogy panaszt a felügyelő j) tájékoztatás arról, hogy a rendelkezés a személyes adatok jogi vagy szerződéses követelmény vagy előírás szükséges a szerződés megkötése, hogy a vevő köteles gondoskodni a személyes adatok, valamint az esetleges az ilyen adatok nem megadásának következményei ; A vevőnek joga van ahhoz, hogy az eladótól megkapja a feldolgozott személyes adatok másolatát, és joga van a fenti információkhoz. A vevő által kért további másolatokért az eladó díjat számíthat fel a másolat elkészítésével kapcsolatos adminisztratív költségeknek megfelelően. 
 
 
 
    
 
 
  
 
 
 
 
 

9.12.

Ha a vevő írásban vagy elektronikus úton gyakorolja a 9.11. Pont szerinti jogát, és kérelme tartalma azt mutatja, hogy a 9.11 . Pont szerinti jogát gyakorolja , a kérelmet e rendelet alapján benyújtottnak kell tekinteni.

9.13.

A vevőnek joga van kifogást emelni az eladóval szemben személyes adatainak kezelése ellen, amelyekről feltételezi, hogy közvetlen marketing célból kerülnek feldolgozásra, illetve kerülnek feldolgozásra, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az ilyen közvetlen marketinghez kapcsolódik. Ha a Vevő kifogást emel az ilyen feldolgozás ellen, az Eladó megszünteti a személyes adatok közvetlen marketing célú feldolgozását az ilyen kifogás Eladó felé történő kézbesítésének napjától, és előfordulhat, hogy az érintett Vevő személyes adatait már nem kezelik és nem fogják feldolgozni. ilyen célokra. 

9.14.

Ha a vevő azt gyanítja, hogy személyes adatait indokolatlanul kezelik, akkor panaszt nyújthat be a Szlovák Köztársaság Személyes Adatvédelmi Hivatalához. Ha a vevő nem rendelkezik teljes jogképességgel, jogait törvényes képviselő gyakorolhatja. 

9.15.

Az eladó megteszi a megfelelő intézkedéseket annak érdekében, hogy a vevőnek a 9.11. Pontban említett összes információt tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és egyszerűen megfogalmazza. Az eladó az információkat elektronikus úton vagy a Rendeletnek megfelelően, a vevővel egyeztetett egyéb módon adja meg. 

9.16.

Az eladó a vevő kérésére megtett intézkedésekről tájékoztatja indokolatlan késedelem nélkül, minden esetben a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül.

 

9.17.

9.17. Az Eladó értesíti ezt a Vevőt, hogy a megkötött szerződés teljesítése miatt a Vevő személyes adatainak feldolgozása során feltételezhető, hogy a Vevő személyes adatait a következő harmadik felek rendelkezésére bocsátják és hozzáférhetővé teszik, ill. címzettek köre:  

Slovak Parcel Service sro, székhelye: Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31329217, bejegyezve a Pozsonyi I. kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, Sro szakasz, 3215 / B.

IN TIME sro, székhelye: Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31342621; 4376 / B 


Slovenská pošta, as, székhelye: Partizánska cesta no. 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124, bejegyezve a Besztercebányai Járásbíróság Kereskedelmi Nyilvántartásába, Sa szakasz, Betűsz. 803 / S Zásielkovňa sro, székhelye: Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, bejegyezve a Pozsonyi I. kerületi Bíróság Kereskedelmi Nyilvántartásába, szakasz: Sro, ügyszám: 105158 / B GLS General Logistics Systems Slovakia sro, székhelye : Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36624942, bejegyezve a Besztercebányai Járásbíróság kereskedelmi nyilvántartásába , oszt. Sro, vl.č.9084 / S EXO TECHNOLOGIES, spol. s ro, székhelye: Košická 6, 821 09 Bratislava, azonosító száma: 36 485 161, bejegyezve a Pozsonyi I. kerületi Bíróság Kereskedelmi Nyilvántartásában, szakasz: Sro, ügyiratszám: 120490 / B GLS General Logistics Systems Hungary Kft ., székhelye: 2351 Alsónémedi, GLS Europe u. 2., azonosító: 13 09 111755 Eva Michaľanská, székhelye: Cottbuská 11 04011 Košice-Sídlisko KVP, ID: 35471891, cégjegyzék száma: 803-11555, Kassai Járási Hivatal   

 

                            

       

  

 

 

 

  1. Elállás az adásvételi szerződésből

10.1.

Ha az eladó nem tudja teljesíteni az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeit a készletek eladása vagy az áruk elérhetetlensége miatt, vagy ha az áruk gyártója, importőre vagy szállítója az adásvételi szerződésben megállapodott módon beszüntette a termelést, vagy jelentős változtatásokat hajtott végre, amelyek megakadályozták az eladót a kötelezettségek teljesítéséből vis maior okokból, vagy ha még minden tőle elvárható erőfeszítéssel sem képes az árut a vevőnek szállítani a jelen feltételekben meghatározott időn belül vagy a megrendelésben meghatározott áron, az eladó köteles haladéktalanul tájékoztatni a vevőt, és ezzel egyidejűleg köteles felajánlani a vevőnek helyettesítő teljesítményt, vagy lehetőséget a vevőnek, hogy elálljon az adásvételi szerződéstől (visszavonja a megrendelést). Abban az esetben, ha a vevő a jelen panaszban és az üzleti feltételekben említett okokból eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó köteles a vásárlási szerződésben megállapított áruk előlegét a vevő értesítésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vevőnek. visszavonás átutalással a vevő által kijelölt számlára. . 

10.2.

A vevő jogosult indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől az Art. 7. § és azt követő cikkek Törvény. 102/2014 Koll. A fogyasztóvédelemről a távértékesítésben (a továbbiakban: „Távoli fogyasztásvédelemről szóló törvény”) az áru átvételétől számított 14 napon belül, ill. a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés vagy a nem kézzelfogható adathordozón szállított elektronikus tartalom nyújtására vonatkozó szerződés megkötésének napjától, ha az eladó eleget tett a tájékoztatási kötelezettségeknek a Kbt. Törvény 3. § -a a fogyasztói védelemről a távértékesítésben.     

10.3.

Ezen időszakon belül a vevőnek joga van kicsomagolni és kipróbálni az árut a szokásos vásárláshoz hasonló módon egy klasszikus "kő" üzletben, az áru jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges mértékben.

10.4.

A szerződéstől való elállási határidő azon a napon kezdődik, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik fél - a fuvarozó kivételével - átveszi a megrendelt áru minden részét, vagy

  1. a) a vevő által egy megrendelésben megrendelt árut külön szállítják, az utoljára leszállított áru átvételének napjától,
  2. b) több részből vagy darabból álló árut szállít az utolsó rész vagy az utolsó darab átvételének napjától,
  3. c) szerződés alapján ismételten szállít árukat meghatározott ideig, az első leszállított áru átvételének napjától számítva.

10.5.

A vevő elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áruk megvásárlása, még a szerződéstől való elállási időszak kezdete előtt.

10.6.

A szerződéstől való elállást a vevőnek írásban kell megtenni, oly módon, amely nem vonja kétségbe, hogy az elállás megtörtént, vagy más, tartós adathordozón történő nyilvántartásba vétel vagy a nyomtatvány használatával, amely a 3. sz. Ezen üzleti és panaszfeltételek 1. A szerződéstől való elállási időtartam akkor tekinthető megtartottnak, ha a szerződéstől való elállási értesítést legkésőbb a (3) bekezdés szerinti időszak utolsó napján megküldte az eladónak. 7. § (2) bekezdés Törvény 1. § -a a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.    

10.7.

Az adásvételi szerződéstől való elállásnak ezen üzleti és panaszfeltételek átmeneti időpontja szerint tartalmaznia kell az adásvételi szerződésből való elállás formájában szükséges információkat, amelyek a 3. sz. Ezen üzleti és panaszfeltételek 1. pontja, különösen a vevő azonosítása, a megrendelés száma és dátuma, az áru pontos specifikációja, az eladó visszaküldési módja, a már kapott teljesítmény, különösen a számlaszám és / vagy a vevő postacíme. 

10.8.

Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, akkor az adásvételi szerződéssel kapcsolatos minden további szerződés, amelytől a vevő elállt, szintén eleve felmondásra kerül. A kiegészítő szerződés felmondásával összefüggésben nem lehet a vevőtől semmilyen költséget vagy egyéb kifizetést követelni, kivéve a költségek és kifizetések kifizetését, amelyet a Kbt. 9. § (2) bekezdés 3, par. 10. § (2) bekezdés Törvény 3. és 5. -a, a fogyasztóvédelemről a távértékesítésről és a szolgáltatás árairól, ha a szerződés tárgya szolgáltatásnyújtás, és a szolgáltatás teljes körű biztosítása megtörtént.     

10.9.

A vevő indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül köteles az árut visszaküldeni az üzemeltető székhelyére, vagy átadni az eladónak vagy a felhatalmazott személynek. eladó, hogy átvegye az árut. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó személyesen vagy az általa felhatalmazott személy útján javasolta az áru átvételét. A jelen üzleti feltételek és panaszok jelen pontjának első mondata szerinti határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az árut szállításra legkésőbb a határidő utolsó napján átadták.  

10.10.

A vevő köteles szállítani az eladónak a teljes árut, beleértve a teljes dokumentációt is, sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban és fel nem használt állapotban.

10.11.

Javasolt az áru biztosítása. Az eladó nem fogad el utánvéttel készpénzt. Az eladó indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül köteles elállni az elállási nyilatkozat vevőnek történő kézbesítésétől, hogy visszaküldje a vevőnek az adásvételi szerződés alapján vagy azzal összefüggésben kapott összes fizetést, beleértve a szállítást, a szállítást és postaköltség és egyéb költségek és díjak. . Az eladó nem köteles visszaküldeni a kifizetéseket a vevőnek ezen feltételek jelen pontja értelmében, mielőtt az árut átadják neki, vagy amíg a vevő nem bizonyítja az áru visszaküldését az eladónak, kivéve, ha az eladó azt javasolja, hogy vegye fel az árut személyesen vagy az általa felhatalmazott személyen keresztül.   

10.12.

A vevő viseli az áru visszaküldésének költségeit az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó vállalta, hogy maga viseli ezeket, vagy ha nem tett eleget a 3. § (1) bekezdése szerinti kötelezettségének. Törvény 1 ) i) pontja a távértékesítés fogyasztóvédelemről.   

10.13.

A vevő csak az áru értékcsökkenéséért felelős, amely az áru ilyen kezelése következtében következett be, ami túlmutat az áruk tulajdonságainak és működőképességének meghatározásához szükséges kezelési körön. A fogyasztó nem felelős az áru értékének csökkenéséért, ha az eladó nem teljesítette a 3. § (1) bekezdése szerinti tájékoztatási kötelezettséget a fogyasztónak a szerződéstől való elállási jogáról. Törvény 1 ) h) betűje a távértékesítés fogyasztóvédelemről.   

10.14.

Az eladó köteles az áru vételárát ugyanúgy visszaadni a vevőnek, mint a fizetés során használt vevőt, kivéve, ha a vevővel egyeztet egy másik visszatérítési módról anélkül, hogy ezzel kapcsolatban a vevőt megterhelné.

10.15.

Abban az esetben, ha a vevő eláll a szerződéstől, és használt, sérült vagy hiányos árut szállít az eladónak, a vevő vállalja, hogy fizet az eladónak:

  1. a) az az érték, amellyel az áru értékét a Polgári Törvénykönyv 457. § -a értelmében a tényleges összegben csökkentették 
  2. b) b) az eladónál az áru javításával és eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatban felmerült költségek, amelyeket az áru jótállás utáni szervizelésének árlistája szerint számoltak ki. A panasz e pontja és az üzleti feltételek értelmében a vevő köteles legfeljebb az eladónak kártérítést fizetni az eladónak az áru vételára és az áru elállási időpontbeli értéke közötti különbség összegében. az adásvételi szerződés. 

10.16.

10.16. Bekezdésének megfelelően. 7. § (2) bekezdés Törvény 6. § -ának megfelelően a vevő nem mondhat le a szerződésről, amelynek tárgya:   

  • a fogyasztó különleges igényei szerint gyártott áruk, egyedi termékek vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk értékesítése,
  • olyan védőcsomagolásba zárt áruk értékesítése, amelyeket egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, és amelyek védőcsomagolása a szállítás után eltört,
  • hangfelvételek, videofelvételek, hangfelvételek vagy számítógépes szoftverek értékesítése védőcsomagolásban, ha a fogyasztó kicsomagolta ezt a csomagolást,
  • a nem kézzel fogható adathordozón kívüli elektronikus tartalom nyújtása, ha annak biztosítása a fogyasztó kifejezett beleegyezésével kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy kellőképpen tájékoztatták, hogy e hozzájárulás kinyilvánításával elveszíti a szerződéstől való elállási jogát.

10.17.

Rendelkezéseit. Ezen üzleti és panaszfeltételek 10. pontja nem vonatkozik kifejezetten azokra a szervezetekre, amelyek nem felelnek meg a fogyasztónak az Art. Törvény 2. § a) pontja.   

 

  1. Záró rendelkezések

11.1.

Ha az adásvételi szerződést írásban kötik, minden változtatást írásban kell megtenni.

11.2.

A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a kommunikáció e-mail formájában történik.

11.3.

A Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései, a törvény, a sz. 22/2004 Koll. Az elektronikus kereskedelemről és a törvény módosításáról. 128/2002 Koll. Törvénnyel módosított belső piac állami ellenőrzéséről és egyes törvények módosításáról. 284/2002. Sz. Koll., A módosításokkal, és a sz. 102/2014 Koll. A fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.    

11.4.

Ezek az üzleti és panaszfeltételek a vevővel szemben adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.

11.5.

A megrendelés elküldése előtt a vevőt meg kell erősítenie a jelölőnégyzet bejelölésével, hogy elolvasta ezeket az üzleti és panaszfeltételeket, elolvasta, megértette azok tartalmát és teljes mértékben egyetért velük.

 

Számú melléklet 1 - Elállási formanyomtatvány 

Számú melléklet 1 - Elállási formanyomtatvány 

 

Számú melléklet 2 - Utasítás az adásvételi szerződéstől való elállási jog gyakorlására 

 

  1. Az adásvételi szerződés elállásának joga

Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlási szerződéstől. A szerződéstől való elállási határidő attól a naptól számított 14 napon jár le, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik fél - a fuvarozó kivételével - átveszi az árut. Az adásvételi szerződés elállási jogának gyakorlása során világos nyilatkozattal (például levélben vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztasson bennünket arról, hogy eláll a vásárlási szerződéstől, például az Innocent Store, sro, Watsonova 1, 040 címen. 01 Kassa, Szlovák Köztársaság, e -mail: hello @ drprotect.sk, telefon: +421 948 898 373. Ebből a célból használhatja az adásvételi szerződéstől való elállásra szolgáló nyomtatványmintát , amely a 3. sz. 1 üzleti és panaszfeltételek. Ha felkeltettük érdeklődését, lehetősége van kitölteni és elküldeni az adásvételi szerződés elállására szolgáló űrlapmintát vagy bármely más egyértelmű elállási nyilatkozatot elektronikus úton is a weboldalunkon keresztül: http://www.innocentstore.sk/support /odstupenie-od-zmluvy/. Ha él ezzel a lehetőséggel, azonnal visszaigazoljuk az adásvételi szerződésből való elállás elfogadását e-mailben, ill. egy másik tartós hordozón. Az adásvételi szerződéstől való elállási határidő megmarad, ha az adásvételi szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt értesítést küld az elállási jog gyakorlásáról. 
 
  
     

  1. Az elvonás következményei

Abban az esetben, ha eláll az adásvételi szerződéstől, visszatérítünk minden, az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben befizetett összeget, különösen a vételárat, beleértve az áruk Önnek történő szállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha az általunk kínált legolcsóbb szabványos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, sem a további szolgáltatások költségeire, ha szerződés tárgyát képezték, és ha azokat teljes mértékben biztosították. A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül, de mindenképpen legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük Önnek attól a naptól számítva, amikor megkaptuk a jelen adásvételi szerződéstől való elállási értesítését. A kifizetéseket ugyanúgy kell kifizetni, mint amit a fizetéshez használt, kivéve, ha kifejezetten beleegyezett egy másik fizetési módba, további díjak felszámítása nélkül. A vásárolt árut csak akkor kell kifizetni, ha a visszaküldött árut visszaküldték a címünkre, vagy az áru visszaküldését igazoló dokumentum bemutatása után, attól függően, hogy melyik következik be előbb. Indokolatlan késedelem nélkül, de mindenképpen legkésőbb a szerződéstől való elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül küldje vissza nekünk az árut, vagy vigye el a cég székhelyére. Az időszak akkor tekinthető betartottnak, ha az árut a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi. Az áru visszaküldésének közvetlen költségeit Ön viseli. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az adásvételi szerződésből való elállás esetén Ön felelős az áru értékének bármilyen csökkenéséért, amely a szállítástól a visszaküldés időpontjáig tartó kezelés során következik be, a természet meghatározásához szükséges módon, az áruk tulajdonságai és funkcionalitása.